Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 28 December 2012 | 00:22 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum! *Wajib jawab* :D

hye korang! *tunjuk peace* korang sihat? Hmm, tengh buat apa ? Haha , mesti lah korg tengh baca blog aku ni ... Emm , semalm cousin aku ajak hang kat Bpmall .. nak tahu apa kita org buat kat sana ? Haha mesti lah jalan -jalan .. tapi selain jalan-jalan kita org main bowling jugak ! :) Hehe nak tahu siapa yg menag masa bowling ? Haha , mesti lah aku !! Hehe *batak kan ?* :) Sambil jalan-jalan , main bowling ! kita org ada ambik gmbr jugk ..            



 
Kepenatan ^^



Kereta tu !! Comel !! Hehe ^^

Budak tu pandai main Bowling tau ! :)

Model ! Hehe ^^

Posing maut ^^











Kami budak BP :3





Bola tu berat okey ! :3





Menuggu someone :3

Kembar tak seiras ! :)

Dah tengok kan ? Perasan tak , setiap gmbr ad aku ! Hehe , tak semua gmbr ada aku ........ Okey bai , assalammualaikum :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! I'm Friendly | I LOVE JOZAN | Big Fanz of Zayn Malik | Follow Me Okk ! Thank you :)
_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google