Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 26 December 2012 | 09:19 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum! *Wajib jawab* :D

hye korang! *tunjuk peace* korang sihat? Hmm, dah lama kan aku tak update blog. Dekat 4minggu kot. hihi. well, semenjak aku ada twitter ni memang takda masa langsung nak tulis blog. Sebab bagi aku Twitter pun lebih kurang macam Blog jugak, tempat untuk meluahkan perasaan. Ceyhh , Haha

Emm , aku nak cakp yg tahun depan aku dah masuk ke alam Sekolah Menengah .. Haha btw aku rasa takut sangt , sebb aku aku aku aku ................... entah lahhh ! Haha .. tak lawak kan ? :) Mesti aku akan rindu Sekolah rendah nnty :') Emmmmmm........................................... aku sebenarnyaaa bosann and aku tak tahu nk taip apa lagii ...................... Hehe :p Kenal Liyana Ali ? Hah ! tu lah aku :D                     Okey bai , assalammualaikum :)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! I'm Friendly | I LOVE JOZAN | Big Fanz of Zayn Malik | Follow Me Okk ! Thank you :)
_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google