Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday 1 May 2013 | 12:25 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :) Haihai ! Apa khabar , sihat ? Hmm , dah lama sehh wa tak bukak ini Blog .Berhabuk >.<  Hee . Aku tak tahu nak cakap pasal apa . Oh yeay ! Aku sekarang dah sekolah menengah . Best lah jugak bila dah masuk alam Menengah ni . Tapii ! Sekolah rendah lagi best . Hahaha . Hmm , haish aku sebenarnya tak percaya . Betul ke aku dah form1 ni . Macam tak percaya ! Cepat masa berlalu :') Lalala . Hmm , btw aku nak bagitahu . Aku ni tengah bosan gegilaaa tahap dewa  >.< Ulalala . Terlebih dahulu . Aku nak minta maaf sebab tajuk "Pisang goreng adalah Makan" sebenarnya tak ada kena mengena pun dengan post aku ni . Hahahaha  . Okay , sampai sini jelahh . Wa ngantuk mau tidurr :'P Byee sweetheart ! Aku sayang dia sampai nafas terakhir aku :') . Cewahh , Hahahak . Assalamualaikum .
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! I'm Friendly | I LOVE JOZAN | Big Fanz of Zayn Malik | Follow Me Okk ! Thank you :)
_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google